KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian

  • masa pelepasan:2024-03-19 08:32:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:252
  • Penerangan pantas:

    Kilifi,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patu

Kandungan artikel

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

KilifiApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap,KilifiPengubah Biro Kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

NchelengeMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah,KilifiPenawaran pengubah kuasa, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Penukar jenis kering

Pemeriksaan prosesKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.


KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Pengurusan jujurGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo; ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Betul, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

KilifiPembuat pengubah kuasa

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,KilifiPengubah penutup minyak 20 kV, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

KilifiMaklumat produk lain
  • Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

    Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

  • PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

    PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

  • PerancisPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriApakah struktur biasa?

    PerancisPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriApakah struktur biasa?

  • PerancisLift bebas penghalang hidraulikTindak balas terhadap masalah

    PerancisLift bebas penghalang hidraulikTindak balas terhadap masalah

  • SunggalPembuat pengubah distribusiPenjelasan pemeriksaan industri

    SunggalPembuat pengubah distribusiPenjelasan pemeriksaan industri

  • ElblagHydraulic guide rail lifting platformPengetahuan industri

    ElblagHydraulic guide rail lifting platformPengetahuan industri

  • ElblagTekanan hidraulik paksi naikApakah syarat untuk pemasangan

    ElblagTekanan hidraulik paksi naikApakah syarat untuk pemasangan

  • DublinBridge boarding forklift mudahSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    DublinBridge boarding forklift mudahSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • segera:Peringatan: Maklumat KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian memberi anda KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian oleh syarikat kami, perkhidmatan KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian. KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KilifiPembuat pengubahsuaian jenis kotakApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!